Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'AEEC reclama una ampliació de la Llei Antitabac per a endurir les mesures contra el tabaquisme
122
L’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) de Balears recull signatures per a reclamar “que s’alliberin de fum” de tabac totes les platges de l’arxipèlag. També vol reclamar una ampliació de la Llei Antitabac per a endurir les mesures contra aquest agent addictiu i cancerigen.
“Volem garantir que totes les persones tinguin les mateixes oportunitats de prevenir el càncer en entorns que facilitin l’adopció d’hàbits de vida saludables, i que ens ajudin a posar fre a l’impacte del tabac en la població”, indica l’organització en un comunicat.
Amb aquest propòsit, el president de la AECC de Balears, José Reyes, assistirà aquest dilluns a la presentació de la incorporació d’Es Molinar al programa de “Platges sense fum”.
Aquesta actuació forma part d’una campanya que es durà a terme en altres “43 espais emblemàtics de tota Espanya”, que, en últim terme, vol canviar la llei per a “aconseguir que, l’any 2030, en línia amb la Unió Europea, hi hagi la primera generació lliure de fum del tabac”.
“Les juntes comarcals i insulars de l’Associació organitzaran durant tots els mesos d’estiu accions per a la recollida de signatures a diverses platges i passejos marítims”, explica la AECC de Balears.
Aquest dilluns, han informat, recolliran firmes a Es Molinar i també a les platges d’Alcúdia i Cala Millor, a Mallorca. A Menorca ho faran a Son Xoriguer i Punta Prima, a Eivissa al Passeig de Figueretes, i a Formentera a la platja d’Es Pujols.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet