Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

Els serveis econòmics del Consell de Menorca asseguren que entre el 2016 i 2020 es varen fer pagaments a l'associació per valor de quasi 100.000 euros
El Consell de Menorca s’ha personat en el procés judicial contra la representant de l’Associació Cultural Baladí, investigada per presumptes delictes d’estafa, falsedat documental i frau en subvencions a l’administració. Presumptament, s’hauria beneficiat de subvencions del Consell amb factures falses. Els serveis econòmics asseguren que entre el 2016 i 2020 es varen fer pagaments a l’associació per valor de 95.995,55 euros. L’Ajuntament de Ciutadella també li va entregar al voltant de 13.300 euros i és part perjudicada a la causa.
El nou conseller menorquí de Cultura, Joan Pons, denuncia la inacció de l’antic equip de govern del Consell, que no es va personar al procediment judicial. També ha comunicat als tècnics que s’analitzarà el sistema d’ajudes actual.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions