Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Diuen que hi ha amarristes que han rebut una factura amb la nova tarifa i amb la mida de l'eslora dels seus vaixells canviada.
 
                             
                            L’Associació d’Amarristes del Club Nàutic d’Eivissa denuncia opacitat i falta d’informació sobre el preu i les condicions dels amarraments que ara gestiona Puertos y Litorales Sostenibles. A més asseguren que ningú els ha notificat el canvi de concessió.
La presidenta de l’Associacó d’Amarristes, Nahiara Cardona, assegura que desconeixen els nous preus dels amarraments, que modifiquen les eslores dels vaixells i que l’empresa es nega a rebre’ls.
Diuen que segons els plecs de la concessió, Autoritat Portuària els hauria d’haver notificat el canvi de gestió i no ho ha fet. A més, asseguren que la nova concessionària pacta solucions individualitzades, fet que, diuen, no es pot fer amb una concessió pública.
En Ramon Balanzat era amarrista del Club Nàutic des de l’any 1978. Ahir va deixar el seu amarrament, diu que no se’l pot permetre. Segons els seus càlculs, el seu vaixell té 8,25 metres d’eslora; abans pagava 500 euros al mes i ara en pagaria 2.000.
Demanen una reunió amb Puertos y Litorales Sostenibles, que, per cert, han declinat fer declaracions als micròfons d’IB3.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
