Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El delegat del Front Polisario per a Espanya ha manifestat per la seva banda que el president espanyol "sucumbeix al xantatge"
L’Associació d’Amics del Poble Sahrauí i el delegat del Front Polisario per a Espanya critiquen la decisió del president Pedro Sánchez de donar suport ara la proposta del rei Mohamed VI d’acceptar una autonomia per al Sàhara Occidental.
Catalina Rosselló, presidenta de l’Associació d’Amics del Poble Sahrauí, ha afirmat que “Sánchez s’ha venut al rei del Marroc”, i que això és “una punyalada al poble saharaui”.
Per la seva banda, Abdulah Arabi, delegat del Front Polisario per a Espanya, ha manifestat que el president espanyol “sucumbeix al xantatge” del Marroc com a “peatge” per reprendre les danyades relacions polítiques i diplomàtiques entre els dos països.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols