El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Podria ser causa d'insomni
L’Agrupació Astronòmica d’Eivissa elabora un estudi que demostra que a l’illa hi ha grans focus de contaminació lumínica, sobretot a l’estiu.
Un tipus de contaminació que és dolenta per a les aus i també per als humans. El problema principal es localitza a la part sud, als municipis de Vila, Sant Josep i Sant Antoni, i també a les carreteres de Sant Antoni i Santa Eulària.
Asseguren que els nous llums LED contaminen més i que aquesta sobreexposició a la claror artificial pot causar insomni.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits