Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El repte de l'entitat: aconseguir captar l'atenció dels més joves
L’Associació de Betlemistes qualifica la temporada d’èxit total. Ara ja comencen a pensar com les poden millorar per a l’any que ve, però sobretot, com fer-ho per aconseguir captar l’atenció dels més joves.
El veim cada any a l’Ajuntament de Palma. Prop de 250 figures. És un dels 16 betlems que l’Associació de Betlemistes de Mallorca ha instal·lat enguany a tota l’illa. Pot parèixer una feina senzilla, però ara que el recullen, ja pensen en els de la temporada que ve. Al seu magatzem, l’associació ja hi guarda maquetes, revisa desperfectes i pensa possibles novetats després d’un Nadal que, creuen, ha estat un èxit.
Un passatemps, però, que de cada vegada té manco relleu generacional. El seu desig pel 2024: aconseguir que, a poc a poc, el jovent es torni a interessar per aquest art i poder així continuar mostrant les seves figures arreu de l’illa.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes