L'entitat té com a objectiu la inclusió de persones en situació de risc social utilitzant el circ com a eina
A Maó, l’Associació de Circ Social Acirkaos celebra el seu desè aniversari amb una programació de circ cada dimecres d’estiu al port. L’entitat té com a objectiu la inclusió de persones en situació de risc social utilitzant el circ com a eina.
El festival està pensat per a tots els públics, i adaptat a totes les butxaques, ja que treballa amb la fórmula de taquilla inversa: primer es veu l’espectacle i després es fa una aportació econòmica. Aquesta setmana, el Parc Rochina s’ha omplert per acollir l’artista de renom Jean-Philippe amb el seu espectacle “Sin Remite”.
L’il·lusionista català Sergi Buka serà l’encarregat de tancar l’aniversari, el dia 31 d’agost al Teatre Principal de Maó.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses