Logo IB3N
X

Comerciants i oposició rebutgen que Ports vulgui convertir les cases recuperades a Fornells en restaurant

La campanya promoguda a partir del rebuig comercial i de l'Entesa ja ha recollit més de mig milenar de signatures

25/09/2020

Comerciants i oposició rebutgen que Ports vulgui convertir les cases recuperades a Fornells en restaurant

144

Polèmica a Fornells pels usos que es volen donar a les cases ubicades a primera línia de mar i recuperades per Ports. L’Associació de Comerciants i l’Entesa des Mercadal s’oposen a un projecte que preveu ubicar-hi una cantina-restaurant i construir un edifici a Es Pla. Ja han arreplegat més de mig milenar de signatures en contra.

Un restaurant-cantina que hauria d’obrir onze mesos l’any. També es preveu que Ports cedeixi a l’Ajuntament la Casa del Contramestre, on ara s’ubiquen les seves oficines, per destinar-lo a usos culturals i socials. Així, aquestes oficines i serveis es traslladarien a un edifici que s’haurà de construir a Es Pla, també a primera línia. L’Associació de Comerciants considera que a Fornells ja hi ha gran oferta de restaurants, que les cases recuperades es podrien destinar a altres usos i que a Es pla no s’hauria de construir.

De manera similar es pronuncien des de l’Entesa des Mercadal i Fornells. Es mostren indignats i sorpresos.

L’Associació de Comerciants va obrir ahir una recollida de signatures a change.org en contra del projecte. Avui migdia ja n’havien recollit més de mig milenar.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella