Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Consideren que es tracta d'una expropiació no justificada i que provocarà la ruïna d'empresaris i treballadors
L’Associació Espanyola de Directors i Directius d’Hotel (AEDH) rebutja el pla del Govern de comprar hotels de baixa categoria de Mallorca i Eivissa per tancar-los. Consideren que aquesta mesura implicarà la ruïna d’empresaris balears i pot deixar fins a 2.500 treballadors a l’atur.
Segons la presidenta d’AEDH a les Balears, Alicia Reina, “no hi ha motius d’interès general que justifiquin l’expropiació dels hotels”. A més, Reina considera que tancar alguns hotels “no resoldrà el problema de la massificació“.
Així mateix, l’AEDH proposa altres mesures, com lluitar contra l’oferta il·legal i l’intrusisme, eliminar places de lloguer vacacional i concedir ajudes econòmiques als petits hotels i hostals per millorar la seva categoria.
El Govern va anunciar que es destinaran 10 milions d’euros a la compra d’hotels de dues estrelles o menys, i també de locals d’oci, per acabar amb l’oferta obsoleta.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta