Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Insisteixen que no fa falta dominar la llengua de signes per fer-se entendre, i per això donen alguns consells
L’Associació de Persones Sordes de Menorca fa una crida a la població perquè ajudi en la seva integració. Insisteixen que no fa falta dominar la llengua de signes per fer-se entendre, i per això donen alguns consells.
Segons l’Institut Nacional d’Estadística, el 2,3% de la població té una discapacitat auditiva, així que situacions com aquesta són d’allò més habituals i l’Associació de persones sordes de Menorca ha editat alguns consells per saber com actuar.
La campanya duu per títol “Imagina’t la teva vida sense so” i pretén sensibilitzar la població per evitar discriminar involuntàriament les persones sordes. Recorden que amb petits hàbits, com parlar de cara a la persona sorda, vocalitzant de manera clara i gesticulant sense vergonya es facilita la integració del col·lectiu. Aquesta campanya d’Assorme s’ha llançat amb la col·laboració de la Fundació de Persones amb Discapacitat de Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles