Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A Eivissa hi ha 120 cases de camp que es lloguen turísticament i 25 empreses comercialitzadores
El sector dels habitatges vacacionals a Eivissa es mostra optimista amb vista a la pròxima temporada. Asseguren que el ritme de reserves és bo i confien que el percentage de població vacunada als països emissors permetrà tenir una ocupació de fins al 85%.
A l’illa d’Eivissa hi ha 120 cases de camp que es lloguen turísticament i 25 empreses comercialitzadores. En total, uns 20.500 llits registrats en habitages turístics legals. L’any passat el sector només va arribar a una ocupació del 55% i el 60% als mesos de juliol i agost. Enguany s’esperen xifres millors i que, durant aquests mesos centrals, es pugui arribar al 85%.
Les condicions de les reserves permeten la cancel·lació fins al darrer moment. Les reserves d’abril i de la primera quinzena de maig han estat gairebé en la seva totalitat cancel·lades o desplaçades a setembre i octubre i, ara mateix, només es preveu una ocupació per aquest període del 5%.
Esperen que el ritme de vacunació als països emissors com Alemanya, els Països Baixos o el Regne Unit els ajudi a obtenir bones xifres i reclamen controls al port i l’aeroport.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya