Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
S'hi han col·locat vint butaques i cinc tauletes per crear un espai més acollidor per als pacients
L’associació Eivissa i Formentera Contra el Càncer (IFCC, per les seves sigles en castellà) renova la sala d’espera d’Oncologia de l’Hospital de Can Misses i crea un espai més acollidor i humà per als pacients. Amb una inversió de 12.600 euros, s’han col·locat vint butaques i cinc taules baixes.
Aquesta donació forma part dels 24 anys de treball de l’associació IFCC en la millora de la qualitat de vida dels pacients oncològics a les Pitiüses. A més, l’hospital de dia mèdic ha registrat un augment en els tractaments del 2024, i s’ha arribat als 3.888, el 70% dels quals han estat oncològics. A la presentació de la nova sala han estat presents, entre altres, la presidenta de l’associació IFCC, Elisabeth Gail, i el gerent de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera, Enrique Garcerán.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata