Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

L'entitat proporciona un programa d'acollida, atenció i acompanyament als malalts
L’associació Siloé és una organització que garanteix l’ajuda a 15 persones malaltes de SIDA. Els efectes secundaris dels tractaments provoquen, en alguns casos, trastorns que requereixen l’ajuda de professionals. A més, la VIH provoca un deteriorament neurològic per la demència associada a aquesta malaltia.
A partir d’aquestes necessitats va néixer Siloé, que proporciona un programa d’acollida, atenció i acompanyament. Hem pogut parlar amb alguns dels usuaris que viuen a la residència d’aquesta entitat.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar