Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Per un possible delicte d'enaltiment del terrorisme en un dels seus darrers concerts
Valtonyc, que té ordre d’ingressar a la presó aquesta setmana per complir una pena de 3 anys i mig, també va instar a posar una bomba al fiscal. Per aquests mateixos fets, “Actúa Baleares” va presentar una denúncia a la Fiscalia divendres passat.
Mentrestant, el Partit Popular ha registrat una iniciativa al Parlament per mostrar el seu rebuig a les paraules de ValtonycEl raper, condemnat a 3 anys i mig de presó, va animar a matar un guàrdia civil en un dels seus darrers concerts.
Segons informa l’Associació en un comunicat, recorreran als tribunals perquè la justícia actuï. A més, reclamen un enfortiment de la lesgislació vigent en relació amb els atacs i les agressions contra els agents de l’autoritat. Mentrestant, el Partit Popular ha registrat una iniciativa al Parlament per mostrar el seu rebuig a les paraules de Valtonyc.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents