Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ho fan amb motiu del Dia Mundial del Clima i per contribuir a la regeneració d'aquesta planta
L’Associació Vellmarí i Cofidis replanten 1.500 exemplars de posidònia oceànica en aigües de Formentera amb motiu del Dia Mundial del Clima.
Aquesta actuació vol contribuir a la regeneració d’aquesta planta marina clau per a la biodiversitat. Aquesta replantació s’ha dut a terme en una àrea del mar de Formentera on la vegetació ha patit danys pel fondeig d’embarcacions i vol arribar a restaurar un 30% de la superfície afectada.
La posidònia és una espècie essencial per a l’equilibri de la Mediterrània i per la lluita contra el canvi climàtic, tal com assenyala Manu San Félix, biòleg marí i fundador de Vellmarí.
Aquesta iniciativa compta amb el compromís de l’empresa Cofidis i també amb el suport de creadors de continguts a les xarxes socials que mitjançant diverses publicacions ajudaran a conscienciar envers la importància d’aquestes praderies.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella