Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Ho fan amb motiu del Dia Mundial del Clima i per contribuir a la regeneració d'aquesta planta
L’Associació Vellmarí i Cofidis replanten 1.500 exemplars de posidònia oceànica en aigües de Formentera amb motiu del Dia Mundial del Clima.
Aquesta actuació vol contribuir a la regeneració d’aquesta planta marina clau per a la biodiversitat. Aquesta replantació s’ha dut a terme en una àrea del mar de Formentera on la vegetació ha patit danys pel fondeig d’embarcacions i vol arribar a restaurar un 30% de la superfície afectada.
La posidònia és una espècie essencial per a l’equilibri de la Mediterrània i per la lluita contra el canvi climàtic, tal com assenyala Manu San Félix, biòleg marí i fundador de Vellmarí.
Aquesta iniciativa compta amb el compromís de l’empresa Cofidis i també amb el suport de creadors de continguts a les xarxes socials que mitjançant diverses publicacions ajudaran a conscienciar envers la importància d’aquestes praderies.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió