Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
S'acomiada amb una proposta molt especial que repassa la seva obra i que es podrà visitar fins dia 31 de desembre
L’artista Susy Gómez es veu obligada a abandonar el seu taller a Campos dos anys després de la mort de qui va ser la seva parella, el galerista Juan Antonio Horrach. S’acomiada amb una proposta molt especial que repassa la seva obra i que ha titulat ‘Last Chance’. Es podrà visitar fins dia 31 de desembre.
Susy Gómez se’n va del que ha estat el seu taller en els darrers anys. Ho fa trista, però sense rancor.
Abans del comiat ha volgut realitzar una exposició performativa que ha titulat ‘Last chance’ i que es pot visitar fins dia 31 de desembre a Campos.
Ara, el dubte és… on crearà Susy Gómez?
L’artista ha rebut una bona notícia amb la inclusió d’obres a museus com el MACBA de Barcelona i el Reina Sofia de Madrid, que ha afegit una de les seves primeres creacions, ‘Cavall Bernat’, feta el 1995.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma