Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Demanen prestacions similars a les dels assalariats
El Govern rectifica i planteja que els autònoms que guanyen com a màxim 1.166 € segueixin pagant la mateixa quota que ara. Per la resta de trams, la quota s’incrementa entre un 1 i un 2,5%. Uns percentatges, diu l’Associació de Treballadors Autònoms, més adients. L’anterior proposta, diu l’Associació, no tenia previst fer-ne revisions.
Així i tot, la consideren insuficient perquè, diuen, la pujada hauria d’equiparar algunes prestacions dels treballadors assalariats, com el permís per lactància, un subsidi per a majors de 52 anys i millorar l’accés a la prestació pel cessament d’activitat, ara massa burocratitzat.
Aquest és un dels primers temes damunt la taula de l’acabada de nomenar presidenta de l’Associació, Magdalena Comas, que afronta aquesta etapa amb el repte d’augmentar l’emprenedoria entre els joves i eliminar burocràcia. També se centra en el petit comerç, al qual es pot ajudar per evitar el seu tancament, diu, fent formacions específiques en temes com la digitalització.
En canvi, augmenten en un 16% els autònoms que es dediquen a l’hostaleria, seguit del sector d’activitats administratives, que augmenta un 12%.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució