El Mallorca tanca els entrenaments i l’Athletic Club els obre de bat a bat. Més de 2.000 seguidors dels lleons han omplit les graderies de Lezama per veure els seus ídols. Els més petits, a més, cerquen endur-se’n algun record a casa, com els guants d’Aguirrezabala o una fotografia amb Guruzeta. Tampoc s’han perdut la jornada de portes obertes els jugadors i jugadores del futbol base, que han tenyit de vermell un dels fons de Lezama. Ara bé, en aquest entrenament les càmeres apunten, sobretot, a un futbolista, YuriBerchiche. El motiu: la seva renovació amb el conjunt basc fins a 2025 amb una temporada més opcional. Però a banda d’això, entre els aficionats de l’Athletic Club corr un pensament per damunt de la resta, guanyar la final de la Copa del Rei.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa