Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
És la primera sèrie produïda per FILMIN
Part de l’equip artístic de ‘Doctor Portuondo’ és avui a Mallorca, on presentaran els dos primers episodis de la sèrie, la primera produïda per FILMIN. Creada i dirigida per Carlo Padial, és un projecte basat en la història personal del seu creador el qual, durant 5 anys, va dur ser pacient del Dr. Portuondo, mestre del psicoanàlisis.
La sèrie esta formada per 6 capítols de mitja hora cada un i està protagonitzada per Pedro Perugorría. Entre l’elenc d’actors hi trobam també altres rostres coneguts com a Arturo Valls i Berto Romero. De fet, el còmic català acomnpanya Perugorría i Carlo Padial a la presentació de la sèria en el marv del festival Atlàntida Film Fest.
Es preveu que la sèrie estigui disponible a FILMIN a partir de la pròxima tardor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola