Logo IB3N
X

L’Atlàntida Mallorca Film Fest tanca la setzena edició amb més de 53.000 assistents

03/08/2026

L’Atlàntida Mallorca Film Fest tanca la setzena edició amb més de 53.000 assistents

59

L’Atlàntida Mallorca Film Fest tanca la setzena edició amb més de 53.000 assistents i amb una gala de cloenda que va encetar la cantautora Júlia Colom, després que Leonor Watling no hi pogués participar tal com estava previst. Amb la música de l’artista mallorquina començava ahir vespre la gala presidida per la reina Letícia, amb la presència de les principals autoritats de les illes i de l’equip d’El ser querido, la pel·lícula amb la qual posava fi l’Atlàntida.

Pots veure la gala sencera clicant aquí: totIB3.org

Jaume Ripoll, director del festival, defensava la bogeria d’un certamen gratuït, a Mallorca i en ple estiu. El festival va premiar les obres Lionel, Mala bèstia, Blue Film i El ciclo del amor, mentre que en la secció de talent balear van ser reconeguts el curt de Júlia Castaño, La barraca, i el llargmetratge La carn, coproduïda per IB3 i dirigida per Joan Porcel.

Tot això en una nit en la qual el reconegudíssim compositor Alexander Desplat ha rebut el premi Masters of Cinema, confessant que Mallorca, que el cant d’un treballador fa molts anys a Galilea, una veu que no va identificar i que era tan pura que podia pertànyer a qualsevol moment i espai, ha estat una font d’inspiració de les seves creacions. La setzena edició de l’Atlàntida Film Fest ja és història, tot i que, com a únic festival híbrid del món, els seus títols estan a disposició de la plataforma Filmin uns dies més.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT