Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El conjunt d'Eloy Jiménez vol tornar a entrar a la zona de play-off
L’Atlètic Balears rebrà diumenge migdia un rival directe en la lluita per disputar el play-off d’ascens a Segona Divisió (IB3 TV, 12.00 h). Només queden quatre jornades per al final de la lliga i els balearicos ja no es poden permetre fallar. Ara són setens a la classificació amb 51 punts. Són dos més que el seu rival, el Castelló, que ocupa la dotzena posició a la taula.
Tot i la importància del partit, el tècnic balearico diu que l’equip no es posa pressió en aquesta recta final de la lliga.
Hugo, Gorka i Cassio són baixa per lesió, mentre que Alfonso està sancionat. Vinicius Tanque no s’ha entrenat aquest divendres per molèsties al genoll. Al davanter brasiler li han fet infiltracions, però Eloy Jiménez espera que diumenge estigui disponible per jugar davant el Castelló.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions