Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'entitat blanc i blava negocia amb els futbolistes les condicions econòmiques per acabar la temporada
Després que el Consell Superior d’Esports hagi deixat clar que no emetrà cap resolució de com s’han de reprendre els entrenaments a Segona B, l’Atlètic Balears ha assegurat a IB3 que aixecarà l’Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació que afecta la plantilla i tornarà a l’activitat quan rebi el protocol oficial de seguretat sanitària per part de la Federació Espanyola de Futbol.
Paral·lelament l’entitat blanc i blava negocia amb els futbolistes les condicions econòmiques per acabar la temporada. Segons fonts del primer equip consultades per IB3 Televisió, un dels punts principals de discussió és la manera de cobrament de les fitxes corresponents als dos mesos que la competició ha estat aturada. Tot i això el club confia que, si s’aixeca l’ERTO, els jugadors es presentaran al dia i a l’hora que marqui el club per tornar a l’activitat.
A l’espera de rebre el protocol, el club no assegura que la data oficial per tornar als entrenaments sigui el pròxim dilluns 25 de maig, com estava plantejat. Data que coincidiria previsiblement amb l’entrada de Mallorca a la Fase 2 de la desescalada.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat