Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Primera victòria a domicili en l'estrena de David Sierra a la banqueta
L’Atlètic Balears ha canviat la seva sort a Lezama, a on ha aconseguit el primer triomf a domicili i sortejar la seva dinàmica negativa en l’estrena de David Sierra a la banqueta.
L’equip de Palma ha pogut sufocar l’incendi inicial generat per Joan Cabo, que ha disposat de dues oportunitats només començar arribant des de la segona línia. Però l’Atlètic ha picat a la porta de la victòria en la seva primera aproximació. Canario al minut 14 ha embocat a gol un rebuig d’Ispizua després d’una rematada de Pastrana. Contundència i màxima eficàcia per oferir els primers símptomes de recuperació.
El partit ha caigut a plom fins al tram final del primer temps, en què dues aturades de Lucas i un servei de Pastrana han pogut moure el marcador.
L’Atlètic Balears ha perdut el govern de la pilota al segon temps i només les aparicions d’Hugo i de Canario li han donat vida. Tot i patir amb la darrera estirada del filial de l’Athletic, el conjunt mallorquí ha resistit i ha sumat una victòria balsàmica en espera del nou entrenador.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament