Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L’Atlètic Balears va disputar contra el Poblense el seu primer amistós després del seu stage al Pinatar Arena. Els poblers s’imposaren per un a zero amb gol d’Aitor Pons. Els blanc-i-blaus encara no tenen la plantilla tancada.
Se cerca un davanter i el club ha mostrat interés per Víctor Casadesús. L’ex-mallorquinista es troba a l’Alcorcón on té contracte fins al 2020. Però el club madrileny no compta amb ell i ara li cerca una sortida. L’Atlètic Balears vol aprofitar l’oportunitat i aconseguir un davanter de renom.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores