Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Empata a 0 amb el Sanluqueño i ara necessita guanyar a la darrera jornada i esperar resultats
L’Atlètic Balears necessita pràcticament un miracle per jugar el play-off d’ascens a Segona Divisió. L’equip d’Eloy Jiménez va empatar a 0 ahir vespre contra el Sanluqueño després de malbaratar moltíssimes ocasions. Algunes de molt clares. Al final del partit, els jugadors no podien amagar la desil·lusió per una altra temporada en què l’objectiu sembla perdut. L’Atlètic Balears surt de la zona de play-off que marquen ara mateix el Sabadell i el Nàstic a dos punts dels blanc-i-blaus. A més, també tenen el Linares per damunt. Per tant a la darrera jornada l’Atlètic ha de guanyar a San Fernando i esperar les trevalades de catalans i andaluosos. Seria un fracàs no ser a playoff? Al vestidor hi ha opinions dispars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística