El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'ex del Cartagena reforçarà el malmès mig del camp balearico mentre que l'aterratge del brasiler depèn de l'entesa amb el Leganés
A Segona B ja hi ha moviments al mercat de fitxatges. L’Atlètic Balears ha presentat la seva primera incorporació d’hivern. Es tracta de Miguel Ángel Cordero, migcampista de 33 anys amb una àmplia experiència a la categoria. Arriba lliure al club blanc-i-blau i firma per una temporada després de rescindir el seu contracte amb el Cartagena. Amb els murcians va aconseguir l’ascens a Segona Divisió A la temporada passada precisament contra els balearicos. El jugador andalús arriba amb il·lusió i objectius clars de repetir aquesta fita.
A la presentació de Cordero, Patrick Messow ha valorat l’actualitat del mercat d’hivern per a l’Atlètic Balears. Un dels noms que està sobre la taula és el jove extrem brasiler William de Camargo. El Director esportiu del club reconeix l’interès, però admet que l’operació és complexa.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle