Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El fitxatge de l'entrenador mallorquí es va fer oficial la setmana passada. El club, de moment, no vol parlar ni d'ascens ni de play-off
L’Atlètic Balears ha escenificat avui el que ja feia dies que se sabia i que es va fer oficial la setmana passada: la renovació de José Antonio García “Tato”. El tècnic mallorquí firma per una temporada més amb el conjunt balearico després de la seva gran tasca de final de temporada. El club es mostra satisfet de poder donar continuïtat al tècnic, que ha aconseguit mantenir l’equip a 1a RFEF.
Tato va arribar a la banqueta blanc-i-blava el passat mes de febrer, en substitució d’Onésimo. Llavors el mallorquí entrenava al Santanyí de 3a Divisió i tenia 15 jornades per aconseguir que l’equip, que ocupava places de descens, no baixàs a 2a RFEF. Tato va assolir l’objectiu a la darrera jornada. Ara començarà la temporada 2023-24 amb la idea de millorar els números aconseguits en aquestes 15 jornades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles