El Mallorca per part seva s'enfrontarà a l'Eibar
L’Atlètic Balears no ha tengut sort al sorteig dels setzens de final de la Copa del Rei. El conjunt balearico tenia moltes opcions de rebre un dels quatre equips de la Supercopa d’Espanya (Reial Madrid, FC Barcelona, Atlètic de Madrid i Athletic Club) però, finalment, s’enfrontarà al Celta.
Jordi Roger, secretari tècnic del club, ha estat l’encarregat de treure les bolles al sorteig. Per això, els jugadors, en to de broma, han demanat, en broma, la seva dimissió.
El Mallorca per part seva, visitarà Ipurúa, per enfrontar-se a l’Eibar, un dels equips capdavanters de la segona divisió
Ja hi ha horaris per als dos partits. Dia 5 de gener a les 16 el Mallorca visitarà l’Eibar, mentre que el mateix dia, a les 20 l’Atlètic Balears rebrà el Celta a l’Estadi Balear
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres
Els agents han hagut de disparar trets quan fugien en botar-se un control