Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Els blanc-i-blaus s'imposen 1-0 al filial blaugrana amb gol de Marcos Jiménez de la Espada
Amb autoestima infinita i enlairat pel millor ambient que es recorda a Son Malferit ha comparegut el líder. Condició classificatòria que ha ratificat en una gran primera part. Al minut 4 Samuel ja ha obligat al lluïment d’Ezkieta, que treu una mà de mèrit. Marcos, ja ha avisat que avui serà el seu dia amb un xut ajustat que neutralitza el meta culer. El filial blaugrana era espectador d’una funció notable, de les millors de la temporada, però no n’ha trobat premi fins al minut 32. Kike, incansable i pulmó des de la dreta, assisteix per Marcos. El pollencí es prepara per una rematada alliberadora. Dos mesos després el pollencí ha marcat i amb ell ha embogit l’estadi. La distància l’ha pogut ampliar Kike abans del descans, però Ezkieta n’ha mantengut l’exhibició.
El Barça B ha sortit despert a la segona part. Wague fa una gran cursa per la seva banda i troba Abel Ruiz en l’ocasió que més havia fet suar als balearicos. Després, s’ha recuperat la tònica de tot el duel, amb arribades constants, però sense concreció. Al minut 80, Marcos ha pogut fer el doblet però el xut ha sortit alt. El marcador estret els ha fet patir com ja és tradició, però l’Atlètic Balears ha sumat la dotzena victòria casolana del curs i n’amplia la diferència amb el Vilareal B, a tres punts.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes