L'equip d'Armando de la Morena visita el coer per intentar acabar amb la ratxa de 5 partits consecutius sense guanyar
L’Atlètic Balears ha canviat la gespa artificial de Son Malferit per la natural del Poliesportiu Prínceps d’Espanya. L’objectiu: preparar-se per l’estadi del Deportivo Aragón.
Serà un partit clau per a l’equip i per a l’entrenador, ja que els blanquiblaus NO conèixen la victòria des de fa cinc jornades. Armando De la Morena intenta llevar-li importància.
El filial del Saragossa viu una situació pitjor. És el coer de la classificació, amb només 5 punts i cap partit guanyat. Tot i això, els balearicos no es poden relaxar.
De la Morena no podrà disposar dels lesionats Biel Guasp, Uche i Julio Delgado; ni tampoc del sancionat Kike López. Demà dematí l’equip tornarà a entrenar-se a Palma amb gespa natural i dormirà a terres aragoneses.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys