Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El conjunt palmesà estarà 10 dies a terres murcianes per disputar 3 amistosos
Amb il·lusió i ganes, l’Atlètic Balears ha posat avui rumb a terres murcianes per iniciar la seva estada de pretemporada. Els blanc-i-blaus hi passaran deu dies i l’objectiu és clar.
Són molts els jugadors que han arribat a l’estiu, però els que han partit han deixat un buit dificil d’omplir.
És la tercera pretemporada de l’Atlètic Balears al Pinatar Arena. Allà, el conjunt blanc-i-blau s’enfrontarà al San Sebastián de los Reyes, rival a la lliga regular, el Cartagena i el Shaba Alhali de Dubai. Tot per arribar a punt a la primera jornada de lliga.
Ara es presenta una nova temporada important en la història del club. Les obres de l’Estadi Balear ja s’apropen a la seva recta final.
Tota la plantilla parteix cap a Múrcia amb l’equipatge ben carregat d’il·lusió per posar-se a punt i tornar lluitar per l’ascens a Segona Divisió.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella