Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conjunt palmesà estarà 10 dies a terres murcianes per disputar 3 amistosos
Amb il·lusió i ganes, l’Atlètic Balears ha posat avui rumb a terres murcianes per iniciar la seva estada de pretemporada. Els blanc-i-blaus hi passaran deu dies i l’objectiu és clar.
Són molts els jugadors que han arribat a l’estiu, però els que han partit han deixat un buit dificil d’omplir.
És la tercera pretemporada de l’Atlètic Balears al Pinatar Arena. Allà, el conjunt blanc-i-blau s’enfrontarà al San Sebastián de los Reyes, rival a la lliga regular, el Cartagena i el Shaba Alhali de Dubai. Tot per arribar a punt a la primera jornada de lliga.
Ara es presenta una nova temporada important en la història del club. Les obres de l’Estadi Balear ja s’apropen a la seva recta final.
Tota la plantilla parteix cap a Múrcia amb l’equipatge ben carregat d’il·lusió per posar-se a punt i tornar lluitar per l’ascens a Segona Divisió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros