Víctor Narro, darrer fitxatge, ja s'ha exercitat a les ordres del tècnic de l'Atlètic Balears, Onésimo Sánchez
L’Atlètic Balears ja té l’equip complet després d’haver-se tancat el mercat de fitxatges. Víctor Narro, darrera incorporació, ha fet avui el primer entrenament amb l’equip blanc-i-blau. El mallorquí ha rebut indicacions dels seus companys i també del tècnic, Onésimo Sánchez. L’equip té la ment posada en el partit de diumenge a les 12 del matí contra el líder de la categoria, l’Eldenc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura