Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els balearicos continuen cinquens a sis punts del tercer classificat
A Segona B, a l’Atlètic Balears se li complica l’opció d’acabar entre els tres primers classificats després d’empatar a un al partit ajornat contra el San Sebastián de los Reyes.
Marcelo Ribeiro ha avançat als madrilenys ben prest, al minut 7. Jose Peris ha deixat el terreny de joc lesionat al 21. Al segon temps domini absolut dels balearicos que les han tengut de tots colors. La pilota, però, no ha entrat fins al minut 88.
Vinicius Tanque ara sí que ha perforat la porteria madrilenya per fer l’1 a 1. I un minut després Cordero ha vist la vermella directa per una agressió. Empat i l’Atlètic Balears continua cinquè a sis punts del tercer classificat a falta de quatre partits.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols