Logo IB3N
X

L’Atlètic Balears vol deixar a un costat la Copa i començar a sumar de tres a la lliga

Els de Xavi Calm s'enfronten a l'Estadi Balear contra l'Algesiras, sisè classificat

21/01/2022

L’Atlètic Balears vol deixar a un costat la Copa i començar a sumar de tres a la lliga

158

Després de 42 dies des del darrer partit de lliga de l’Atlètic Balears, els de Xavi Calm tornen a competir. El darrer enfrontament que disputaren va ser el 12 de desembre contra el Barça B. Els casos positius per COVID i la Copa del Rei han fet que els balearicos no tornin ha jugar la competició domèstica fins ara. Els de Xavi Calm s’enfronten a l’Estadi Balear contra l’Algesiras, sisè classificat. Els blanc-i-blaus arriben en aquest partit amb moltes baixes, tant per lesió com per sanció. Els qui tornen a la convocatòria són Manel Martínez i Jesús Álvaro, que ja estan recuperats de la COVID. L’objectiu del tècnic català és deixar a un costat la Copa i començar a sumar de tres a la lliga.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella