Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Els blanc-i-blaus tendran el suport de 600 aficionats en territori hostil
L’Atlètic Balears visita El Sardinero, el camp d’un històric de Primera Divisió, el Racing de Santander. Els mallorquins han analitzat el rival i saben com fer-li mal.
La clau, diu Nuha, és marcar fora de casa. El conjunt d’Ivan Ania només ha encaixat 11 gols a casa aquesta temporada.
Demà a les sis i mitja del capvespre s’espera que l’estadi càntabre estigui ple a vessar amb 22 mil aficionats.
Els futbolistes blanc-i-blaus, però, no seran tot sols. Més de 600 aficionats balearicos seran a El Sardinero.
De ben segur que l’Atlètic Balears i la seva afició esperen assaltar El Sardinero i deixar oberta l’eliminatòria per al partit de tornada a Son Malferit.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca