Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

A les Illes Balears hi ha 5.612 persones parades menys que fa un any (-10%)
/EUROPA PRESS
24El nombre d’aturats registrats a les oficines del Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) es va situar en acabar el mes d’octubre en 51.395 persones, després d’augmentar en 8.980 aturats respecte al mes anterior, la qual cosa representa un 21,17% més, segons ha informat aquest divendres el Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social.
D’aquesta manera, Balears es converteix en la comunitat autònoma que registra un major increment de l’atur en el desè mes de l’any, després de la fi de la temporada d’estiu.
Amb tot, a les Illes Balears hi ha 5.612 persones parades menys que fa un any, la qual cosa suposa un descens de la desocupació interanual del 9,84% aquest mes. Es tracta del tercer descens més acusat del país, només superat per Aragó (-11,67%) i Castella-la Manxa (-9,94%).
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits