Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Pel que fa a l'afiliació a la Seguretat Social creix a l'octubre un 3,12%, fins als 525.444 ocupats
L’atur va disminuir a les Balears en 1.178 persones a l’octubre, un 2,29% menys respecte al mateix mes de l’any passat, situant-se el nombre d’aturats a l’octubre en 50.217 persones, segons dades difoses avui dilluns pel Ministeri de Treball.
Mentrestant, l’atur va pujar a les Illes un 23,34% a l’octubre (9.470 aturats més) respecte al mes de setembre.
A l’estat espanyol, el nombre d’aturats registrat a les oficines dels Serveis Públics d’Ocupació Estatal (SEPE) va aconseguir els 3.254.703 després d’augmentar a l’octubre en 52.195 persones respecte a setembre, de manera que es manté en nivells de 2008.
L’afiliació mitjana a la Seguretat Social va aconseguir a l’octubre a les Balears els 525.444 ocupats després de pujar aquest mes en 15.909 persones, un 3,12% més respecte a l’octubre de 2017. Per contra, si es comparen els mesos d’octubre i setembre d’enguany, l’afiliació va caure a les Illes en 35.780 persones, un 6,38% menys.
En el conjunt de l’Estat, l’afiliació mitjana a la Seguretat Social va aconseguir a l’octubre els 18.993.073 ocupats, després de pujar en 130.360 persones pel que fa al setembre (0,69% més), la qual cosa suposa el major increment en un mes d’octubre de la sèrie històrica.
Segons explica avui el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social en un comunicat, el “bon comportament” de l’afiliació en aquest darrer mes es correspon amb l’evolució de l’afiliació al Règim General, que ja aconsegueix els 15.666.453 ocupats i que, al costat del mes de juliol (15.704.129), marca els millors registres de la sèrie.
Pel que fa a octubre de l’any passat, l’afiliació mitjana es va incrementar en 562.544 persones, la qual cosa suposa un augment del 3,05%.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar