Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Baixa un 32,2%, això són 27.620 aturats menys respecte al mateix mes del 2020
Balears ha liderat el novembre la caiguda de l’atur a Espanya amb una disminució del 32,2%, la qual cosa suposa 27.620 aturats menys a les illes respecte al mateix mes de 2020, segons dades del Govern.
En total, el nombre de treballadors a Balears el novembre és de 57.710, un 11,1% més respecte a octubre.
A Espanya, la xifra de persones registrades en les oficines del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) ha caigut fins a les 74.381 el novembre, la major baixada per a aquest mes, i per primera vegada en la sèrie històrica la desocupació suma nou mesos consecutius a la baixa.
Segons la informació facilitada pel Govern, aquesta baixada deixa el nombre total d’aturats en 3.182.687 persones, la més baixa en un mes de novembre des de 2008.
Al novembre també va pujar l’afiliació amb un augment de 61.768 ocupacions en mitjana mensual, fins a una xifra rècord de 19,7 milions; mentre que en termes desestacionalilitzadors l’augment és de 109.451, el major increment per a aquest mes.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte