Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

La xifra d'aturats a les Illes se situa en un total de 40.377
El nombre d’aturats registrats a les oficines dels serveis públics d’ocupació a les Balears ha pujat el setembre en 1.536 persones, la qual cosa suposa un increment del 3,95% respecte al mes anterior, segons les dades facilitades aquest dimecres pel Ministeri de Treball, per la qual cosa la xifra d’aturats a les Illes se situa en un total de 40.377.
Així mateix, en termes interanuals, l’atur ha descendit en 370 persones en el novè mes de l’any, la qual cosa representa una baixada del 0,91% respecte al mateix mes de l’any anterior.
A escala nacional, el nombre d’aturats registrats va pujar en 13.907 aturats al setembre (+0,4%), la seva menor alça en aquest mes des de 2004, quan va augmentar en 874 persones.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades
Palma és el municipi que més en registra amb prop de 200. A Formentera, no figura cap casa desocupada que sigui propietat d'un gran tenidor