Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
A les Illes hi ha 59.878 persones aturades, un 5,51% menys respecte al mateix mes de l’any anterior
66
La xifra d’aturats a Balears és de 59.878 persones al desembre, un 5,51% menys respecte al mateix mes de l’any anterior, segons les dades publicades aquest dijous pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social. En concret, el nombre d’aturats s’ha reduït en 3.491 persones. D’aqusta manera, Balears ha tancat 2018 amb la xifra d’aturats més baixa des de 2007 i per primera vegada en onze anys el nombre de persones que cerquen feina quan acaba l’any està per davall del 60.000. Dels 59.878 desocupats a les Illes, 27.040 són homes i 32.838 són dones. Per edats, 7.274 són menors de 26 anys.
Tant sindicats com la patronal consideren que el 2018 ha acabat amb menys aturats i més afiliats que el 2017, però les interpretacions són diferents. Els sindicats creuen que la “precarietat dels contractes” continua essent excessiva. La CAEB preveu “menys creació de llocs de feina enguany” per l’alentiment de l’economia i l’increment dels impostos.
D’altra banda, l’afiliació mitjana a la Seguretat Social s’ha situat al desembre a Balears en 426.860 persones, xifra que suposa un increment de 13.090 persones, un 3,16% respecte a l’any passat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El cos surava en avançat estat de descomposició