Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
A Balears, la xifra de 83.341 aturats és la més alta per a un mes de gener des de 2014
L’atur ha baixat a Balears durant el mes de gener en 998 persones, un 1,18% menys, si bé es manté un 36,95% per sobre del nivell de gener de 2020, amb 22.486 aturats més, fins arribar als 83.341 aturats a la Comunitat, segons les dades publicades aquest dimarts pel Ministeri de Treball i Economia Social.
Balears es manté així com la Comunitat on més creix l’atur en la comparativa interanual, seguida de Canàries (32,23%). A Balears, la xifra de 83.341 aturats és la més alta per a un mes de gener des de 2014.
Per una altra part, la xifra d’autònoms a les Illes es manté al màxim: 89.894 persones el gener. És el segon mes consecutiu que les xifres d’autònoms estan per damunt de les prèvies a la pandèmia.
El conseller de Model Econòmic i Treball, Iago Negueruela, ha defensat en roda de premsa que “el sistema de protecció dels ERTO funciona. Ara mateix hi ha 35.156 persones en ERTO a les Illes, 5.000 persones més que el mes anterior”. En total, un 8,5% dels treballadors de les Illes Balears està en ERTO. Això és més del doble que la mitjana estatal, del 3,9%.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús