Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La preocupació per la independència de Catalunya ha caigut 20 punts
L’atur continua sent amb amb un 65,5% dels enquestats la major preocupació dels espanyols, seguit de la corrupció i el frau amb el 38’7%.
Són les dades del baròmetre del Centre d’Investigacions Sociològiques elaborat entre l’1 i el 14 de febrer, que també reflecteixen que creix lleugerament la inquietud per les pensions, que arriba al nivell més alt de de 1985.
D’altra banda, la preocupació per la independència de Catalunya ha caigut 20 punts, fins el seu nivell més baix des del referèndum il·legal de l’1 d’octubre.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari