Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les persones sense feina són prop de 5.500, sense comptar els més de 10.600 afectats pels ERTO
A Menorca, l’atur se situa en prop de 5.500 persones, són un 58% més que a l’abril del 2019. Amb tot, la xifra encara seria molt més alta si es tenguessin en compte els afectats pels Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació, que són més de 10.600.
L’afiliació a la Seguretat Social també cau de manera estrepitosa, una demostració de l’elevada estacionalitat del mercat laboral, ja que molts dels treballadors del sector serveis no han estat cridats a fer feina per les empreses que havien d’0brir.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears