Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

L'artista marratxinera acaba de publicar la seva primera cançó pròpia, "En mí"
Les noves generacions de músics aprofiten les xarxes socials per donar-se a conèixer. És el cas de la marratxinera Lau, que amb només 21 anys acaba de fitxar per una agència de representants. “En mí” és la seva primera cançó. Gestada només amb la seva veu i un piano, l’ha convertida en un himne a la positivitat, transitat per una veu dolça i treballada i amb una producció impecable.
Lau s’ha donat a conèixer a les xarxes socials, versionant referents de la música urbana actual, com C. Tangana, Bad Bunny i Cecilio G. Amb el videoclip de “En mí”, que ha estrenat aquest dimarts vespre, Lau deixa enrere les versions i comença un projecte propi. Actual, fresc i jove. I no tancat a cap gènere en concret. Música que surt del cor, per encetar una carrera que tot just acaba de començar.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració