Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
La Fiscalia Anticorrupció reclamava castigar l'expresident del Govern de les Illes Balears amb cinc anys de presó
Jaume Matas en una imatge d'arxiu. /EFE-Cati Cladera
213L’Audiència Provincial de les Illes Balears ha absolt aquest dimecres l’expresident del Govern, Jaume Matas, per una peça separada del cas Turisme Jove en la qual se l’acusava d’haver desviat més de 100.000 euros públics a la darrera legislatura (2003-2007) mitjançant factures falses per beneficiar un empresari afí al partit.
En concret, la Secció Segona de l’Audiència l’ha absolt dels delictes de prevaricació, malversació i falsedat en document mercantil. La Fiscalia Anticorrupció reclamava que se’l castigués amb cinc anys de presó.
En la sentència, els magistrats han exposat els seus dubtes en relació “a la culpabilitat de l’acusat”. Per això, han aplicat el principi ‘in dubio pro reo’ pel qual en cas de dubte s’afavoreix a l’investigat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca