Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La Fiscalia Anticorrupció reclamava castigar l'expresident del Govern de les Illes Balears amb cinc anys de presó
Jaume Matas en una imatge d'arxiu. /EFE-Cati Cladera
16L’Audiència Provincial de les Illes Balears ha absolt aquest dimecres l’expresident del Govern, Jaume Matas, per una peça separada del cas Turisme Jove en la qual se l’acusava d’haver desviat més de 100.000 euros públics a la darrera legislatura (2003-2007) mitjançant factures falses per beneficiar un empresari afí al partit.
En concret, la Secció Segona de l’Audiència l’ha absolt dels delictes de prevaricació, malversació i falsedat en document mercantil. La Fiscalia Anticorrupció reclamava que se’l castigués amb cinc anys de presó.
En la sentència, els magistrats han exposat els seus dubtes en relació “a la culpabilitat de l’acusat”. Per això, han aplicat el principi ‘in dubio pro reo’ pel qual en cas de dubte s’afavoreix a l’investigat.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix