L’Audiència Nacional ha citat a declarar dijous 26 l’excomissari José Manuel Villarejoper les gravacions que es varen fer públiques de la princesa Corinna, coneguda com l’amiga del rei emèrit Joan Carles. Villarejo és actualment a la presó.
El jutge Diego de Egea ha obert una peça separada per investigar aquestes gravacions, on se sent com Corinna deia que el rei Joan Carles té comptes a Suïssa i que ella va ser utilitzada com a testaferro. Dijous és, precisament, el dia en què compareixerà a petició pròpia el director del Centre CNI, FélixSanzRoldán, al Congrés per explicar les actuacions del Servei d’Intel·ligència en relació amb la princesa Corinna.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres