Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Feijóo ha dit que no li preocupa i que si el partit té alguna responsabilitat, l'ha d'assumir
Nova condemna del Partit Popular per la trama Gürtel. L’Audiència Nacional ha condemnat la formació a pagar 204.000 euros per lucrar-se dels beneficis que aconseguí la xarxa Gürtel entre els anys 2001 i 2009 al municipi de Boadilla del Monte.
Qui fou batle d’aquesta localitat madrilenya, Arturo González Panero, alias ‘El Albondiguilla’, també ha estat condemnat a 36 anys i 11 mesos de presó. És la tercera condemna del Partit Popular en aquest cas.
El president del Partit Popular ha dit, pel que fa a la nova sentència del cas Gürtel, que no li preocupa. Alberto Núñez Feijóo ha afirmat també que si la formació té alguna responsabilitat, s’ha d’assumir.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors