Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
En una nova sentència derivada del cas Gürtel, condemna devuit dels vint acusats a penes d'entre quatre mesos i sis anys de presó
La sentència dona per acreditat que el PP valencià va finançar les campanyes electorals de 2007 i 2008 de manera tan absolutament irregular que fou delictiva.
El partit sobrepassà, amb escreix, el límit de despesa que marca la llei i va recórrer a empresaris afins, adjudicataris de contractació pública, que van abonar més de dos milions d’euros, a través de factures falses, a Orange Market, filial de la trama d’empreses de Francisco Correa i que organitzava els actes.
Les sentències són reduïdes perquè els implicats van confessar. Cinc anys de presó per a Correa, el cervell de la trama; Sis anys i nou mesos per al responsable d’Orange Market, Álvaro Pérez, el Bigotes.
Els nou empresaris que van confessar haver participat en la trama queden lliures a canvi de pagar una multa.
En l’àmbit polític, la major pena és per a Ricardo Costa. Quatre anys de presó per a l’exsecretari general del PP valencià.
La sentència dona total credibilitat a la confessió de Costa, qui va assenyalar l’expresident valencià, Francisco Camps, de prendre les decisions importants. Amb tot, el tribunal subratlla que els possibles delictes comesos per Camps ja estan prescrits i, per tant, no s’hi pronuncia.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703