Les seccions penals han estudiat fins ara 94 casos susceptibles de revisió, dels quals 55 han mantingut les seves condemnes
L'Audiència Provincial de Balears.
222Les seccions penals de l’Audiència Provincial de les Illes Balears han estudiat fins ara un total de 94 assumptes susceptibles de revisió després de l’entrada en vigor de la Llei orgànica 10/2022 de garantia integral de la llibertat sexual, coneguda com la llei del ‘només sí és sí’. D’aquest total, 55 s’han rebutjat i s’ha procedit a la rebaixa de 39 casos, la qual cosa suposa, un 41% dels casos fins ara revisats (94).
Segons han detallat des del gabinet de premsa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears (TSJIB), la Secció Primera ha mantingut les condemnes en 41 assumptes i sí que n’ha rebaixat 19 condemnes. Per part seva, la Secció Segona ha mantingut la condemna a 14 i sí que n’ha rebaixat 20 casos, tres dels quals han implicat l’excarceració del condemnat.
A més, la Secció Primera té encara pendent de revisar uns 49 assumptes i la Segona uns altres 41, per la qual cosa queden per mirar i estudiar al voltant de 90 procediments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura