L’Audiència Provincial de Madrid ha absolt el doctor Eduardo Vela, l’únic acusat en el cas dels nadons robats a Espanya. Se’l considera culpable però, diu que els delictes ja han prescrit. La fiscalia demanava per al ginecòleg, de 85 anys, 11 anys de presó per detenció il·legal, suposició de part i falsedat en document oficial. És la primera sentència del primer cas d’infants robats que arriba a judici. El doctor Vela era el director de la Clínica San Ramón de Madrid, considerada el centre d’operacions de la trama de tràfic d’infants. La denunciant, Inés Madrigal, ja ha dit que recorrerà la sentència.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa